Senaste Inlägg

Pluuuuuggaaaaa-.-´USCH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Shoooo!
just nu sitter jag o pluggar till ett jätte långt kemi prov i livets kemi till imorn-.- det är hmm..... nu ska vi se.... 31 FRÅGOR!!!!!!!!!!!!!! helt INSANE!!!!!!!!!! uuussschchhhhh..........!!!!!!!!!
men aja iaf..-.- jag var med yammi hela helgen o i fredags la en kille som heter samed till mig på Fb o så fick jag hans nr.... jag var lite bekant med honom, vi båda går på åby gården o så är det helt tydligt att han typ är kär i mig o så plötsligt på lördagen så undrar han om det inte kan bli något mer mellan oss o jag svarar att det känns fel o han säger till yammi att han skulle behandla mig som en prinsessa...-.- o jag säger till honom att jag inte ser på honom på det sättet som jag ser på honom o han svarar att han inte ser nånting men att han tkr att jag är söt osv. och att han kmr att börja känna nåt för mig i framtiden o så håller vi på liknande ett bar tag o så tämkte vi ha barbeque men nee då ska han ställa in för att han inte känner för det p.g.a. att han drog upp mig o han igen o idag fick jag mess av han att han skulle vara ärlig mot mig o tt han bara hade tänkt uttnytja mig -.- haha det ska man tro på...? neeeeeeeeeiiiii det ska man inte men kanske lägger till ett annat inlägg senare men nu ska jag gå på promenad med Tilda!
kramizar et groses bisous/ Mandy Pandy ♥ ♥ ♥ Ciao

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback