Senaste Inlägg

Så har man skola...

Hellojsan!!!

jaha nu har skolan börjat...

haha mst bara beräta: förra veckan ösregande det o jag o yammi gick ut o vi dansade i regnet o efter en halvtimme såg vi att min granne tittade på oss så vi gick in o tyckte han var ett pervo X) men igår så gick vi förbi han o då sa han. jag mst bara säga det flickor att när jag skulle gå o lägga mig o så släckte jag lamoan då såg jag er dansa o det var så bra så jag kunde inte sluta titta!! vilken bra regn dans!!
hahah det var inte ens en regndans! det var olika danser som vi har kommit på ;P

haha imorn e det skolfoto så jag hoppas att pappa kmr hem snart så att jag kan handla lite clothes :P

MODETIPS

ha aldrig pösiga tröjor o byxor tillsammans!!! ( om man inte e hemma då!) för man ser tjockare ut än vad man är o det e inte kul :/ men däremot e det skitsnyggt med massa taijt ;) <3

Kramizar et groses bisous/ Mandy Pandy ♥ ♥ ♥

1 Kommentarer

Postat av: Sanna Azad den 2011-08-28 @ 17:06:37
http://kurden.webblogg.se/

www.kurden.webblogg.se / Besök & Kommentera Gärna! Ni blir inte besikna!



Kommentara mitt senaste inlägg där du kan kommentera om vad jag kan snacka om i mitt videoinlägg! :)



Hoppas du får en bra dag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback