Senaste Inlägg

Syyk :(

Hellu!!!

om ni undrar vf jag inte skrivit är det för att hela slingan där jag bor har inge internet!! fast det e typ fixat nu!! yaay ^^ haha men nu e ju jag tyvär sjuk :( nt lika kul! ont i huvvet som *** och ont i magen... -.- bläää!

jaa nt hänt så mkt förutom att jag e kompis med en snubbe igen :)!! weeho!! o juste det roligaste!
ja var med yammi i tyresö i helgen!!! ^^ hah det var azum! just saying ;) vi var hos hennes mormor o morbror raffa :P, åt mat, kolla på två filmer som man typ grinar till!
den första har hänt på riktigt o den såg vi i fredags den heter not without my daughter! så jääla bra asså! verkar fett b o allt men jag lovar se den det e såå hemskt! o den andra såg vi i lördagskväll den heter my name is Khan. den e oxå jättebrao jag fick två småå tårar i ögonvrån :S säger bara grattis t mig själv har nt kunnat grina på typ... tre veckor snart!

o så i söndags var vi i stan hos hennes moster, man o son Ruben ^^ han e förr söt! haha omg!
Hennes moster magda var i nånstans med sin kille  som e från spanien o så kom Maria ( som vi firade) med sin kille :) lite släcktträff nästan ;) haha när vi sjöng skulle Ruben sjunga lite själv! : Ja må leva.. Bravo!!! hah så skulle alla klappa i händerna! sen efter: Hurra! ... Bravo!!! haha för söt asså! XP

juste o så var jag o yammi med abbe i lördags för han fyllde år o vi fick en keps var av han XP hehe... detr var ruligt!

sen blir åka hem på söndag :/ aja drar dit snart igen i hope ^^^

Kramizar et groses bisous/ The Sick Mandy Pandy :/ ♥ ♥ ♥

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback