Senaste Inlägg

Tudalooo

Hellu!!!

ännu en gång sorry för att det var ett tag sen, men har inte haft tid!!! Jag har badat på årsta typ hundra gånger, vart ute mitt i natten, vart med becca, titti, mickis, yammi, isak o tilda, sovit hos mickis, isak o yammi, jobbat, jobbat hemma, vart på gymmet o sovit ^^hihi

nu har jag precis städat klart hos farsan så det e bara att ställa tbx alla saker där de stod ;) o sen hem till mormor o morfar för att äta våfflor :P smarrigt va?? o eftersom de är norsak så blir det ju norska våfflor, dvs: mjuka ! :P

Skönhets tips!

om du är trött så ät frukt elr bär! det hjälper faktist idag höll jag på att somna på jobbet o vips ätit lite körsbärsliknande bär o så vart man typ genast piggare!!! pröva!
det är både gott o hälsosamt :)

Kramizar et groses bisous/ Mandy Pandy ♥ ♥ ♥


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback