Senaste Inlägg

E med Tilda!!!

Hellu darlings ^^

usch jag gick på dejt i måndags med en kille jag träffade hos tindra o vi pratade i flera timmar o så vart et lite kissing o sen sa jag på tisdan att vi kunde ta det lugnare o sen igår tog det slut jag sa att det inte skulle funka för att han är typ tre år äldre år än mig :/ 
han blev ledsen o jag blev ledsen o han tror inte att han kan vara kompis med mig för att känslorna inte bara kmr försvinna :( djupt ledsen för det o ledsen att jag sårade honom :(

men aja hoppas han kmr över det så att vi kan bli vänner igen <3 men just nu e jag med tilda o ska fixa bloggar lite granna ^^ :P

SKÖNHETSTIPS!!!!

Ansiktsmask ola Mandie ^^

Mosa en bra mogen banan
en avocado
ca 3 tsk strösocker

mosa in det tillsammans o in i ansiktet... massera in det i the face och låt verka i tio minuter :)
then voila!!  

Kramizar et groses bisous/ Mandy Pandy ♥ ♥ ♥


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback