Senaste Inlägg

A lot of shiet....

♥Hellu!

Sorry att jag varit så himla kass på att uppdatera mig men jaghar bara inte orkat :(
som ni vet så bråkade jag och Mateusz.... det visade sig att han ljög, han hade ingen tjej, vi blev kompisar efter ett tag, umgicks med massa andra på helger o så på höstlovet var han helt besatt av att träffamig, så jag, yami, abbe, elin, bella o han var typ tre gånger o sen bara han, jag, yammi o abbe nån annan gång... han ville sova över men han kunde inte o när jag nt kunde träffa han blev han typ sur, men när jag ville träffa honom så kunde inte han o så plötsligt går han o strular med elin o vägrar se på mig, prata med mig elr krama mig!!!
så jag snackade med han på fb o jag sa typ att vi hade vart på g o sen blev han sur, o så kmr han tbx o så kan han inte ens va kompis med mig för att han strulade med en annan! jag menar vi var ju inte ihop så det finns inget jag kan göra, han fr ju strula med vem han vill! när jag var klar undrade jag om han inte hade nåt o säga det nda som kom var att jag hade blivit förälskad i han ( bara för att jag sa att jag typ brjade gilla honom) o nåt om fläckt ( fattade inte det helt) o då e det väl nån sorts pay back för att han berättade för mig att han gillade mig o att jag inte kunde erkänna att jag gillade honom-.-
men han sårar ju mig så himla mkt när han säger att jag ska ta bort hans nummer, att vi inte ens kan vara kompisar o att jag ska försvinna ur hans liv!!! :( vill bara gå fram o slå han asså! men när han ser mig i skolan så ser han sååå himla ledsen ut!!! kanske ångrar sig vem fan vet.... O juste han tog bort mig från fb så vem vet om han kmr tbx....
Han snackade ju lite med yammi samtidigt som han snackade med mig o då frågade han om jag var sur, hon säger att hon inte tror det o sen om jag är avundsjuk, hon svarar då vet inte kanske... vad säger han då?? bra! :S oookeeeej? nt normalt direkt-.-
han har väl kommit på att (som mitt ex gjorde före mig) att det jag inte kan få blir jag typ "kär" i.... så det e väl därför han tar avstånd från mig då och då... synd att det är sant.. om jag vet att en kille gillar mig o han går för fort fram så drar jag mig tbx, jag vill väl typ " kämpa" för honom, o det försökte jag göra när han började ta avstånd när han berättade att han o elin strulade.... hmm inte bra!!!
så tack vare honom så mår jag dåligt, men kan som vanligt inte gråta, när jag ser honom...
det här e verkligen inte mitt kill år... det har varit fult av killproblem så det räcker....
Kramizar et groses bisous/ Mandy Pandy ♥♥♥
P.S. jag grät för första gången på tre månader på höstlovet!! (Y) för att jag o yammi kollade på HSM o i slutet pussar Troy Gabriella för första gången offentligt o då började jag grina för att jag tyckte att det inte fanns såna killar på riktigt, o att jag alltid har otur i kärlek o sen för att en av mina kill kompisar har flyttat t Norrland :/

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback