Senaste Inlägg

jobb jobb jobb...

hellu darlings!!!

jag e sjuuuuukt ledsen att jag inte skrivit på ett tag!
under tiden var jag. ute med kompisar, ragga killar, badat, bråkat, blivit skiiitsur, städat, jobbat, shoppat, slappat, sovit, ätit tre ton sötsaker hos becca, gått upp tjogo över tre o nu e jag återigen skitsur på morsan!! asså jag får inte ens gå ut NU för att "det e sent o du ska jobba imorn o du har lagt dig sent så många gånger"! aaarrrgggghhh!!!!
jag e sååå sur just nu o hon får damp bara för att jag sitter på balkongräcket!! tror hon att jag skulle hoppa ut elr?? neeeeeeej!
o hon lät mig inte gå på ung för att jag kom nån timme sent -.- fuck off säger jag just nu!!!! jag ska bli mer som pappa när jag får barn!
juste jag fick en ny mobil igår!! :D fick hundra spänn rea på den, det skulle igentligen vara rean dan efter men vi var ju där fem min innan stägning  så...:P
SKÖNHETSTIPS!

byt ut fotfilen en gång i månaden så att den gör sitt jobb bra!!!

Kramizar et grosses bisous/ Mandy Pandy ♥ ♥ ♥


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback