Senaste Inlägg

Spa time!!!

Hellu!!!

kom nyss hem från jobbet, o jag mst bara berätta när jag o bossens dotter denise var ute i parken så cyklar en turk förbi, kollar in mig o storler, sen vänder han om och cyklar tbx o parkerar cykeln framför mig! så börjar han prata:
Han: Heej
jag: heej?
han: aa vad gör du då??
jag: e med den här lilla ungen, det e mitt barn
Han: aaa haha verkligen är det?
jag. haha neej det är chefens unge
han: haha aa oki :D jag trodde verkligen att det var din!
Jag: aa men det var det iinte
han: aa vart bor du då?
Jag : tror  du att jag säger det elr?
han: haha a men jag menar vilken sida
jag: aha aa den här sidan
Han: aasynd jag bor på andra
vad har du för telefon nummer så att vi kan höras... kasnke hitta på nånting
Jag: nee min mobil e död
Han: aaaa inget annat sätt att få tag på dig då?? hur gammal e du??
jag: fjorton hur gammal e du??
Han: :O ah verkligen jag e 21 du såg mkt äldre ut lixom... :)
Jag: aahh neee
han: men kan vi höras o kasnke hitta på nåt??
Jag: nee tror inte det du är för gammal o dessutom är det olagigt
han: ahha a det tänkte ju inte jag på....
jag: nee men det e det
han: vad ska du göra ikväll då?
jag: jag vet inte kanske va med kompisar elr familjen.. får se...
han: aa så inga planer asså?
jag: men det är fortfarande olagligt
han. aa synd kasnke hörs nån gång?
jag: mm kanske
han: a synd får väl vänta tills du blir äldre ;)
jag: mmmmm
han: aa hejdå
Jag:heeeejdå!

haha jag asflabba sen!! inte varje dag jag blir utbjuden på dejt av en 21 åring!!! o han log hela tiden!

Trännings tips:

Om du har tänkt träna nån dag: Gör det!! packa ner kläder i en väska, ladda ner musik på mp3 elr vad du nu har, o dra iväg!

om du inte har ett gymm kan du ha ett hemma!

Morgon: 15 vanliga sit ups MEN dra inte upp dig med hjälp av händerna du har bakom nacken! det förstör nacken. använd magen o vila inte mellan varven!

nu kan du vila 2 min o gör sedan sit ups igen men den här gången tar du upp benen i luften o ha händerna vid öronen. han benen upp i luften en secund innan du tar ner dem o gör om samma sak.

detta är bar precis när man vaknat o innan du ätit ( fast drick ett glas vatten först) o sen tar du på dig jogging skorna o gå ut i skogen o Spring!!!  spring så länge du kan o sen kan du ta o jogga. gör detta helst en timme!

Kväll: gör om morgon procceduren fast innan 21.00 mst det ske! annars varavar du upp dig själv så att det blir svårt att sova!

Nu ska jag ha lite spa time!

Kramizar et groses bisous/ Mandy Pandy ♥ ♥ ♥




0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback