Senaste Inlägg

Shoppat!!!

Hellu darlings!!!

sorry att jag inte har blioggat :'(
jag kom hem med familjen från high chaparral i småland ( vafan gubben som byggde upp det lever fortfarande!!!) det var azum där o vi bodde på ett motel! usch när vi skulle dra dit så var vi tvugna att gå upp kl fucking 4!!!!!!!!

aja träffade polare från tyskland där med deras lilla bebe plutt emil^^ så sjuukt söt!

haha sen har jag vart o badat på årsta med kompisar o så har becca sovit över typ 4 dar ^^ hah vi var ute på kvällarna till två minst o en hah en kväll så träffade vi först på en nårra killaro en av dem hade en hund o så kom han fram t mig  o becca o han va ju full o så sa han: e det inte den vackraste hund ni nånsin sett?? haha jag började gosa med den o så kom en annan mörk snubbe fram med en tax o så frågade jag kille nr 1 vad det var för ras på hans hund. hah han sa att det var en cocker spaniel delat med en eehhm en schäfer. hah den var ganska kort den hunden så jag frågade om den inte borde vara större då för jag har haft nårra schäfrar i mitt liv o då sa han: neeh vetu det e  en.. ehm.. en dvärg schäfer. haha alla börja garva.
jag: det var det dummaste jag har hört.
kilen. så du e hund intresseras?+
jag: jaa självklart!
den mörka snubben: vad är då det här för hund??
jag. een tax....
han: njeeee
Jag. ne förlåt det e en labradador -.-
han: nje du sa inte om det var en långhårig tax, en lång hårig tax elr en korv tax..
snubbenr1: oså finns det u taxamhet o så fis det väl sånt som taxi verksamhet..

haha herregud vad jag garva!! haha
becca: du vet att vi typ bara e fjorton va??
snubbe1: :OOOOOO haha värsta minnen sen kmr en tjej o säger till snubbe 1 att hon vill ha tbx sin hund o så pekar hon på mig o säger. sluta köra med det där jävla hundtricket!!

hm trodde hon inte att vi fatta att de försökte ragga upp oss? hahasom becca sa hunden är en mans bästa vän ;)

aa sen träffade vi på en skiiiitsnygg klottrare som är dj på stureplan ^^

idag har jag tvättat lite o så drog jag t handen o köpte ett linne, en bh, en 7 up, 2 bikini toppar o en bikini under del, en "strandpåse" o tre söta string ^^

nu ska jag få slut på tjatet  från min lillebror o smaka på en av hans bullar ^^ (misstolka INTE!!!)

Kramizar et groses bisous/ Mandy Pandy ♥ ♥ ♥

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback