Senaste Inlägg

Long time agoo....

Hellu!!!

jäklar vad mkt som hänt sen sist jag skrev... som till exempel jag har börjat snacka med en kille som heter Mateusz... vi tar det som e närmast kmr inte ihåg så mkt av det tidigare...-.-hehe men i onsdags fick jag min lön, torsdan färgade jag håret rött(!!!:D)det vart skitsnyggt om man får säga det själv, Tilda o yammi gjorde halva håret var så jagh ar en massa blonda slingor här o var ;), o sen sov hon hos mig i helgen och vi var med Mateusz o abbe oxå!!

 i lördags var vi med dem igen o det var skiitkul!!! sen var manop med oxå o sen Alexandra :P hehe abbe hade lyckas få tag i äppelcider o det var ju först gott sen smakade det ju skit!

men aja så jäkla roligt för sen kmr några snubbar i furtio års åldern typ o en av dem frågar mig:

han: e ni huliganer??
jag: eh nej?
han: e ni snälla??
Jag: jaa skiitsnälla!!
han: e ni gulliganer???
jag: ehhh
Han: ABBE MIN BRORSA!!!
haha omg!!! garvade typ ihjäl mig!!

 det var tydligen en av abbes gamla klasskompisars farsa som var med på en klassresa XP haha o en annan som var skitkort bah: har ni en tjuga man kan få låna? alla bah: nee o han bah: kom då råna mig då råna mig!!! haha! jag kände en av snubbarna han heter Johan o han bah peka på abbe o bah: e det där din snubbe det elläh? jag bah: nee han önskar det ju.. hah då kmr abbe o bah: jojo baby ;) haha XP o den dära kortisen bah: ni ska nt hålla på med killar!!! så jag bah: ska vi vara läbbar elr? ;P

haha det var den bästa kvällen EVER!! med tindra som höll på att ringa hela tin, abbe som stönar o låsas att han e gay o juckar på stolpar, manop som ska springa på mig när jag snackar med tindra o ramlar, Mateusz som håller fast mig, slår ur cidern så att det skvätter, skojbråkar med mig om en träplanka, o abbe o mateusz som sitter i mitt knä vilket var mysigast då frös man nt lika mkt!! ;P o sen träffa vi massa andra tonåringar o sånt o det var aaaskul!!!! :D

Kramizar et groses bisous/ Mandy Pandy ♥ ♥ ♥

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback