Senaste Inlägg

hmm kanske ska ta o lägga mig nu???

Hello darlings!!!

Jaha då har man packat klart för resan t dalarna :) 
fick lite cash av farmor så att jag kunde köpa ett par tights o nånting mer som jag behövde :) såg en aaaassnygg kille som åt med en kompis på tacoplacet i hadne centrum!!!! :D we hade eye contacts ;P hihi

har surfat runt lite grann på datan o chattar med Isak :* the man who always do :* and <3 ^^hihi

ska KANSKE gå o lägga mig snart.....

Kramizar et groses bisous/ Mandy Pandy ♥ ♥ ♥

P.S åååhh en ny händelse på facebook!!!! hihi :P




1 Kommentarer

Postat av: © sarastille den 2011-07-06 @ 00:15:30
http://saramagdalena.blogg.se/

Hej! Hoppas du får en bra onsdag :) anmäl gärna din fina blogg till min DagensBlogg-tävling & ta chansen att bli länkad inför mina 2000-3000 besökare :) alltid kul med lite nya läsare, ellerhur? :) kramis


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback