Senaste Inlägg

kollar tv

Hellu!!!

just nu sitter jag bara o chillar framför tv... men ska gå o lägga mig, mst ju t jobbet imorn :P
var där idag o fick packa upp massa varor ( det e inte lätt att veta var allt ska vara!) o småhjälpa kunder!

sen drog jag hem t farfar där min kusin, farbror, pappa o brorsor väntade! grillad korv o god tårta, det e inte illa!

Igår var jag, papi o brorsorna på grönan... han slösade tre åkband o massa biljetter, i åkte tyyp tre saker ^^ hehe, åt sen på laughing duck, ganska gott!

men serri var det typ nån fylle fest vid södra erl? fyllo 1 skriker saker t förbipassernade o t oss skrek han typ: jävla hat knullare!! hon e ju bara ett jävla barn!!!! o en massa annat! Fyllo 2 o 3 satt vid trappräcket o lät, fyllo 2 ramlade o lät som en liten unge näs han sa aaj.
fyllo 4 kom ut från burger king o hade fyra kaffe koppar mella magen o armen, o han hade massa kaffe på sig oxå. han drack de en efter en utan uppehåll o sen kastade han iväg dem o lätt så konstigt! haha det var så sjuukt weird asså!!!!

Skönhetstips

Filla fötterna ordentligt varje gång du dushar! på så sätt blir de fina o håller sig renare! + att om man ska mysa med älskling elr liknande så e det klart bäst att inte känna rafs krafset när man håller på ;)

Kramizar et groses  bisous/ Mandy Pandy ♥♥♥

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback