Senaste Inlägg

Tvättar.....-.-

Tjingeling alla raringar!!!

just nu ( har vart nån timme nu) sitter jag o tråkar framför datan o messar med kompisar... samtidigt som jag tvättar! jag måste packa o städa ordentligt för typ fem imorn bitti drar jag o familhjen till småland!!! :D vi sak möta några kompisar där från tyskland!!!!

mm jag har smaskat på massa jordgubbar i veckan. ätits med glass, choklad doppade, grädde, socker o en grejsimojs som jag inte vet vad den heter... men den e ganska ok även om den var lite för mäktig för mig :)
 Här kmr receptet:
1 hel mascarpone ost
1 ägg gula
3 msk lemon curd
3 msk florsocker

blanda ihop dem o sen tar ni o vispar lite grädde som ni vänder ner i smeten. om ni blandar förstör ni fluffet o hela skiten.

o sen är det bara att servera tsm med jordgubbar ^^ yummie!

Kramizar et groses bisous/ Mandy Pandy ♥ ♥ ♥

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback