Senaste Inlägg

shiet vad skönt att träna!!! <333

Hellu!!!

i måndags skypade jag o mateusz o han tyckte ju det var väldigt roligt att jag var "svartsjuk" för att han o elin hade strulat -.- haha tönt asså...o så kom vi fram till att jaa jag antar att jag gillade honom så vi blev väl kompisar i tisdags... för han satte sig ju framför mig på tåget o inte med sin kompis o kollade på mig typ 24/7 :P hehe men nu kmr jag til det bästa!!!

vad gjorde jag på tåget med becca o yammi innan vi slutat igentligen?? jo vi skulle in till stan... o vad skulle vi göra där?? jo gå på TWIDAY!!! :D jag mötte upp Tilda som jag skulle gå med i handen o så han vi precis dit t Söder fast det var ju så himla lång kö så de började släppa in en kvart efter den första filmen egentligen skulle ha börjat! jaa jag somnade så klart under en liten del av eclipse men asså breaking dawn var ju så bäääääääst!!!!!! :D

o jag vann sherlok holmes filmen o två fribiljetter till huvudjägarna två :P det var ju fett nais!

så när allt var slut så skulle tildas papi komma o hämta så jag somnade väl typ halv fyra där i krokarna o det ända jag hade ätit den dagen var en halv wrap, en cola, en klunk mjölk, två popcorn med tilda o en mer dricka! så skulle man upp tidigt till halv profildagen/ studiedagen... höll på o svimma innan jag fick i mig ordentlig mat typ sex.... grreat (Y)

men nu ska jag duka för vi ska äta pizza fast jag ska ta kyckling sallad! :P yummie!! o jag var o tränade för första gången på länge idag o det var azum o sen gå o boka tid hos frissan! ^^

hade ju faktist bara hemkunskap o bild idag på morgonen ^^ :P

kramizar et groses bisous/ Mandy Pandy♥ ♥ ♥

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback