Senaste Inlägg

Jag o Yammi!!!!

hejsan hoppsan allihop!!!
jag är hos yami just nu o vi har just tagit bilder på hennes data o vid merlins skägg!(;P) det var ruligt!!!
här kmr nåra snygga bilder men jag lägger inte ut alla för det e faktist 39 st o blir liite för mkt ;)en bild där Yammi fick nåt med handen ♥


haha älskar mitt ögonbryn på den här bilden o "någon annans" nåt med ögon ;) P.S. hon ser faktist inte ut så på riktigt det var bara hennes ögon som dampade

Hihi ^^

hahah OMG!!! allt jag kan säga!

hehehe....

Hihihi ^^
Nu ska vi hitta på nåt roligt så får ni ha en underbar natt!!!
Då säger yammi: ute på sommarängen bland blommor o kaprifol
men jag säger så här. sov så sött, dröm om alla småkryp du mött!! ;) kramizar et groses bisous/ Moi ♥ ♥ ♥


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback