Senaste Inlägg

städat....-.-

shoooo allesammans!
jag vet är ledsen att jag inte skrivit på ett tag men jag vet inte om ni fick mitt inlägg som jag la ut i veckan..... iaf i måndags hade vi studiedag och jag sov hos becca..... neeej jag sov hos becca förra veckan.... elr??? joo för då kom yammi tbx från thailandmed en azum ed hardy keps till mig!! men i förrigår var jag och pappa och schoppade åt mig i nacka forum!! jag fick ett par jeans, en vårjacka, converse, två tröjor o en F jacka! jag har nyss kommit hem från pappa, jag har nämligen städat hela lägenheten och för det får jag 150 kr i veckan!! nästa år har nämligen jag, becca, yammi och titti åka till thailand så vi måste börja spara moneeey!!!
nu ska jag kila iväg så ni får ha det så braaa!!
kramizar et groses bisoues/ Moi <3 <3 <3

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback