Senaste Inlägg

Sjuuuuuk jag var

morsning korsning!
Sorry att jag ingte skrivit men jag har vart sjuk och inte riktigt känt för att skriva :( men nu är jag ttyp frisk iaf men M- värken går inte över!  imåndags gick jag ut med yammi som oxå var sjuk o vips så mådde vi bättre, inte friska men bättre! vi gick o åt på millas ( elr rättare sagt JAG åt) och sedan gick vi till stora lekparken o satte oss på en stor sten o så dansade vi i lekställningen :) haha det var fett kul! sen satt vi o pratade bara o hittade på ett märke men när vi skulle hämta papper o pennor så var hennes föräldrar hemma o sa att hon inte fick gå ut =( det är lustigt föräldrar säger att man ska gå ut o ta frisk luft men när man gör det så måste man gå in! jaja  men iaf nu e jag tbx på praoen o min kära praokollega kmr vid lunch!
Kramizar et groses bisous/ Mandy Pandy♥ ♥ ♥

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback