Senaste Inlägg

The city!!!

Tjoobalooba alla raringar!!!

N
uhar jag nyss kommit hem till yammi från en tur i stan ^^ vi tänkte äta lunch buffe på en sushi restaurang men istället räknade vi alla utländska killar vi såg ( haha skit kul kom upp till typ 200 pallade inte mer sen) o så åt vi på pizza hut o medans vi väntade på pizzorna så kom två polisbilar... undrar vad som hade hänt :S

men iaf killen som serverade oss sa hela tin att pizzorna skulle komma om typ en minut o till slut sa han att han bjöd oss på salladsbuffen och glass till efterätt ^^ riktig glass var det oxå! med grädde, sås o kex :P det fick vi för att pizzorna var s¨sena o så fick vi påfyllning för colan ^^ Yippi!!!

haha en kille som jobbade där sa jag var snygg o yammi bah. neee. senare : han va nog ganska snygg ändå. senare : OMG!!! han var ju skiiitsnygg! jag tror att jag e kär i han
jag: -.- sa ju han va snygg men SÅ snygg va han inte :D hahaha omg!

Kramizar et groses bisous/ Mandy Pandy ♥ ♥ ♥

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback