Senaste Inlägg

Shopping!! + skolavslutning på tisdag!! ^^

Hejsan hoppsan!!!

som ni alla vet så sjöng jag solo de tv å första verserna i sången vill ha dig med freestyle...
det var jättekul MEN!!! det finns alltid ett men... jag sjöng för fort! så på den andra konserten närr vi hade kommit in i refrängen så hörde jag att jag var hmm ska man säga typ två meningar före??!! usch jättepinsamt!!!
men aja... kul var det iaf!
på lördan åkte jag o yammi tbx till tyresö o gick på fest!!! jättekul! sen på lördan fick jag pengar av pappa för att jag hade jobbat och till telekort och sommarbusskort! när jag skulle köpa busskortet så vart jag skit sur för att de hade höjt med 90 spänn!!! haha han i kassan såg det o såg liite skraj ut! :P ^^ hihi så kan det gå men iaf...
vi åkte hem o packade om, jag var tvungen att städa på ett place o sen kom becca o möte mig o så åkte vi till årsta till titti!
det var asnais jag tog miitt första dopp (bara lite pinigt??)o det var sjukt kallt! sen lagade vi mat o cyklade lite o mm. ^^ idag var jag o pappa i nacka forum o handlade skolavslutnings out fit!! skit fint! ska se om jag kan lägga upp bilder sen!
Kramizar et groses bisous / Mandy Pandy ♥ ♥ ♥

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback