Senaste Inlägg

Nyvaken..... fortfatrande sen tre timmar tbx -.-

Hellu darlings!!!

oki jag har vart vaken i tre timmar ungefär nu men e fortfarande nyvaken trött!!!
har ätit lite frulle ( hihi var lite onyttig med rostat bröd med sylt o marmelad :P yummie!)
o kollat på top model 5, nån salong greja med tabatha o nu e det ellen ^^ hihi känner mig så olat ;)

men btw så vill jag att ni sak söka på backyard barbies på youtube!!! så sjukt duktiga de e o 2 av dem har jag gått i samma klass med ^^ haha var tvungen att säga det!

Nu ska jag fortsätta att lata mig innan jag städar mitt rum o letar efter mina nycklar ( igen), spolar av mig o kanske drar till gymmet.

o ikväll blir det FEST!!! a jag ska inte ha utan jag ska gå på en!!! ^^ hihi ska städa rummet så ordentligt hemma hos mamma så e det större chans att jag kan gå!!!

Kramizar et groses bisous/ Mandy Pandy Love ya ♥ ♥ ♥


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback