Senaste Inlägg

heeeej


Hej sötnosar!
så ledsen att jag inte skrivit på hundra år :(
under tiden som kjag inte skrivit så har jag haft lite sleepover med mina tjejkompisar o isaaaak <3 ^^ skitkul, städat, sovit på matten ... dsen har jag gjort massa saker som jag inte kmr ihåg :( joo juste i helgen var jag i tyresö med yammi hos hennes morbror ( han e 17) o hennes mormor ^^^det var azuum!!!!! tänkte blogga då men yammis data e zaiko! o med helgen menar jag ju torsdagen, fredan, lördan, söndan o måndan då vi var på vasa gatan där det var uppträdanden ^^

i tisdags förra veckan var miin allra sista skoldag med lektioner!!! jag är med i skolans vårshow our own way ^^ så vi har övat och den här veckan har vi redan haft tre shower, vart ledig idag ( igentligen halv studie dag/ profildag men vår profil blev att öva sångtexter man inte kunde!!!) o imorn ska jag sjunga solo de två första verserna i vill ha dig med freestyle men en långsammare verision :S titti o becca ska sjunga de två sista verserna o kören tar refrengerna!! ^^ skiitnervös asså!

i helgen ska jag o yammi tbx t tyresö för det egårdsfest där då!!!! på fredag e det palestina tema o på lördag typ marocko ^^ o sen på tisdag slutar vi!!!! YHIPPIE KHAYAY!!!!!!

nu ska jag klippa i min tröja som jag fick av skolan där det står our own way på baksidan! skiit ful o tajt i halsen!!!
Kramizar et groses bisous/ Mandy Pandy ♥ ♥ ♥

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback