Senaste Inlägg

God Natt

Helloj!!!

i helgen var jag med Tilda o Becca! vi hade skit kul o just det jag färgade håret i... lördags??? ne förresten det var i fredags!!! ja det skulle bli mkt mer blondare än det blev iaf! det blev bara typ en nyans ljusare :( not happy! jag ska färga igen om fyra veckor ^^ yay!!
a men igår sov jag o titti hemma hos becca o vi hade skit kul... MEN! det fins alltid ett men.... vi tänkte ringa till hetalinjeln ( ett på natten ) så vi ringde till ett ställe där det skulle vara grattis, 118 118 (killen som svarade lät skit snygg!) aaa men iaf stälet som var grattis var istället ett ställe som hete dröm dejte typ elr nåt! oops! så vi hade lite kul ringde till olika ställen som inte skulle kosta mkt men tror du inte vi ringde från MIN mobil o vips skulle ringa ett annat samtal så hade mina 150 kr förrsvunnit!!! D: buhu not good at all!!! så passa er om ni har tråkigt o till vart ni ringer!!!
idag hade jag min första jobb dag! det var ruligt! jag sommarjobbar ju i parfymerit o jag fick märka rea varor med en orange prislös lapp som stod i en kista! sen handla nåra saker, snacka ha kul... ja vad mer ska man säga ;) min andra arbetsdag börjar den 14/7! då har jag precis kommit hem från dalarna med Yammi, Becca o Titti!!!
men nu ska jag sova ( kmr säkert sova till ett MINST!!!!)
Kramizar et groses bisous/ Mandy Pandy Love ya ♥ ♥ ♥

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback