Senaste Inlägg

Pluuuuugg.................

Tjenamor everybody!!
jag har prov i amerikanska revolutionen imorn och sen matte prov på tosdag............. hmmmm jag hoppas att det går bra, vi har haft typ fem prov i veckan förut..... men iaf så var jag och handlade igår på ginatricot och stadium. Ginatriot: ett vit gina linne, rosa grå randig " pös t- shirt", vit stickad kofta och en gul tub topp! :) sen på stadium köpte jag ett par rosa tränings brallor som jag ska bada i LOL och tre par färgglada strumpor!!!! haha alla mina par försvinner faktist!! X) nu ska jag fortsätta plugga så att jag kanske får alla MVG!! ( då får jag mitt barnbidrag ( fåningt jag vet men mamma tror att jag inte kan hantera pengar...) en resa till Paris ( MVG i franska) , en resa till London ( MVG i engelska vilket jag har VG i :)) och tre par skor!!! ) plus att för varje Vg får jag hundra spänn av pappa!! :) nu ska jag plugga vidare 
Kramizar et grouses bisous / Moi!! ♥  




0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback