Senaste Inlägg

Glad alla hjärtans dag!!!

Tjenixen!!
Grattis på alla hjärtans dag!!!!
om ni har tänkt skicka blommor kommer här lite "translate":
Färgers betydelse:
Blå: jag vill bli vid din sida intill döden
Röd: jag räknar dagarna tills vi möts
Vit: jag tror på din ärlighet
Mörkröd: jag saknar dig så
Lila: jag önskar dig lycka och välgång i livet
Orange: jag är din trogne vän
Gul: du är solen i mitt liv
Rosa: Jag är förälskad i dig och lovar dig trohet

Siffror:
En: du är allt för mig
Två: jag vill resa bort med dig
Tre: jag vill träffa dig igen
Fyra: jag högaktar och tackar dig
Fem: jag vill göra allt för dig
Sex: Jag tror inte på dina löften
Sju: jag älskar dig
Åtta: jag är din tills döden skiljer oss åt
Nio: Jag vill vara ensam med dig
Tio: jag vill gifta mig med dig

Om ni vill veta mer så får ni gå in på www.brollopstorget.se :) där hittade jag det här!!


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback