Senaste Inlägg

Farsan Grattis!

Wazup!!
just nu e jag hos min farmor för min nisiga pappa fyller år idag! :D ( nej pappa bor inte hos sin mor!)
idag har vi haft frinåntingdag! så då var jag på karbin i västberga! (klättring) det var jättekul men ändå lite läskigt! när jag hade klättrar på tolv metersväggen (!) så stannade jag typ tio meter up för jag fick panik och hittade inget grepp! (:O) så jag fick hoppa ner o sen på marken skakade jag! det kanske var för att jag var ovan elr nåt.... -.- men aja det var azum!! men killarna som var där var schyssta o han som jag hade med tolv m. väggen bah: vi sätter den där nästa gång! men så kom han på vad han sa o typ : jag menar du sätter den nästa gång o så började han mumla. hihi det var kul o en annan kille bah : aaahh vad heter du då? jag bah: amanda.. han bah: aahh trvligt trevligt.... ?????? jag bah mmmmm.. haha det var fett weird o sen var det en tjej som ville ner han bah: nej du ska upp först annars släpper jag inte ner dig! haha shit vad vi garvade!!!!! haham en måste gå nu
Kramizar et grouses bisous/ Moi ( Grattis farsan!!)

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback