Senaste Inlägg

Don´t worry.... be happy!!

Tjenare tjenare allehopa!!
den här helgen började tyyp skiitbra asså!! som alla vet så var det snökaos i fredas och min brollas taxi kom inte så jag kunde inte gå när jag skulle gå men så får man sms från skolan och: TADAA!! så behöver man inte traska iväg till skolan för den var STÄNGD p.g.a. snökaos!!! så Yammi kom hem t mig men skulle gå för hon fick inte stanna kvar :( men becca kom hem till mig så jag blev inte helt ensam! sen på kvällen var det tjejkväll på parfymeriet ( vi hade nagelkväll, vi fick lära oss mer hur man vårdar dem etc.) sen har becca sovit hos mig hela helgen men idag stack hon iväg på konfan! så nu e man hemma hos farmor ^^, men iaf så undrar jag om det bara var jag o becca som rästade på babsan i lördags??!! det var hundra år sen man kollade på melodifestivalen så jag hajade inte riktigt om hon/han kom med elr inte ( eftersom vi bytte kanal är de sa om babsan kom vidare elr ej!) men nu ska jag göra lute annat och som vanligt har jag skrivit skit mkt!!!
kramizar et grouses bisous/ Moi!! <3 <3 <3


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback