Senaste Inlägg

Chill....

Shoo!
igår hade pappa två födelsedagsfester. det var ganska nais och han fick en massa krukväxter....! det var nog tio stycken tror jag! haha det var så mkt så jag fick två stycken i mitt rum! hihi det var ganska trevligt faktist. nu kommer det två andra gäster som inte kunde komma igår :P
idag ringde yammi mig från Thailand!!! on sa att hon hasde kommit fram och att de skulle äta middah och det var kanske en timme sen :P yammi sov hos mig från fredag till lördag så då kollade vi på massa filmer och dansade mitt i natten på min säng!! :P det var fett nais men vi vaknade halv sju och sen somnade vi om efter ett tag men vaknade 8 för att yammi skulle vara hemma vid nio så att de skulle hinna klart med allting! :/ men nu måste jag chila iväg:)
kramizar et grouses bisous / Moi <3 <3 <3

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback