Senaste Inlägg

Frizzan X)

Bonjour!
I fredags så var jag och klippte mig på klippstugan i centrum... jag hade typ håret en decimeter från my as och nu har jag typ page.... det är ganska kort i nacken och så blir det längre på sidorna, oxå har jag fått vanligt rak lugg.  det e ganska snyggt om jag får säga det själv faktiskt. XP idag har jag vart i skolan och haft ganska tråkigt men inte på matten för då skulle becca ha hjälp av yammi på något  så de höll typ på att garva ihjäl o då började jag oxå garva. skitskumt... >_< sen gick jag o yammi hem till mig där jag vaxade hennes armar haha det var skitkul och efter varje gång sa jag "smoooth as baby skin" hehe det var kul. sen försökte hon att platta mitt hår fasst det gick inge bra för att jag har sämst platttång så hon fick locka mitt hår istället... det gick bra o det vart snyggt men hon hann bara med halva håret sen skulle vi äta middag och sen skulle hon åka hem! ♥ shit plötsligt fick jag skitont i ryggen AJJ!!
jaja ska sticka nu=)
kramizar et grouses bisous// Moi <3<3<3

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback