Senaste Inlägg

Party!!!

Halloj!
I går till idag så hade jag tjejkväll med Becca, Yammi, Titti och Moa för att lära känna henne bättre=)
Men tyvärr så var hon tvungen att åka men det var kul så länge det varade=) men de andra sov över hos mig så jag ska berätta vad vi gjorde=)
Till middag åt vi grillad fläskfile med potatisgratäng och dragonsås, till efterrätt vit choklad mouse toppat med hallon=P dricka: hallon bål och läsk=)
Vi körde SKP för vi kom inte på något annat och göra och det fett kul men jag tänker inte säga vad vi gjorde för det é lite taskigt att berätta=)
på kvällen när Moa hade åkt iväg så gick vi och lade oss för att sova i en timme men vi somnade alldrig för vi gjorde masssage tåg och messade och pratade hela tiden men så efter en timmwe så gick vi upp och kollade på my sisters keeper. den é väl hyfsat bra men den é ganska sorglig. många tror typ att bara för att en film är sorglig så är den en av de bästa filmer personen har sett men jag gillar inte sorgliga filmer förutom Titanic=)
men alla har sin egen smak=) nåväl medans vi kollade på filmen åt vi en andra portion mouse och becca o titti gick ner till köket för att kolla om det fanns någon fläskfile kvar men det gjorde det inte för pappa hade kört bort det till några andra nämligen min mamma som inte kan grilla för att vi bor i lägenhet!
sen gick vi och lade oss kl 02.00 ungefär och sov i fem timmar för titti vaknade och yammi sov på hennes täcke för becca o titt hade delat täcke så då vaknade alla så då gick vi uppp och kollade på children of the corn!! OMG den är skit äcklig och läskig!! USCH ett tips e den om ni vill hoppa till av chock!! jaaaa nu måste jag gå och fixa mitt rum så att jag kan skissa på mina väggar för att jag ska måla årstiderna i mitt rum=) längtar!!
jag kmr att lägga ut bilder från tjejkvällen sen=)
ciao! grouses bisouse // moi <3 <3 <3

1 Kommentarer

Postat av: Yammi den 2010-11-17 @ 19:41:55
http://yammis.blogg.se/

När jag tog Tittys täcke så kändes det som att sova på moln eftersom jag låg på det <333


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback