Senaste Inlägg

Rubrik..................?????????!!!!!!!!!!

Hello everybody!!
Idag har det bara vart skola och troligtvis ett missförstånd mellan två killar och mig=/
annars har det vart ganska lugnt, igår var min familj på millas och åt, jag åt biffplanka(mums) men jag åt typ bara halva haha, men i alla fall så flyttade vi ut min soffa i rummet hos mamma och idag har jag ställt  in en säng med två xtra madrasser på så den e hyfsat hög nu=P jaaa nu måste jag gå och natta brollorna de måste sova!!!!! men den ena gnäller hela tin om att han ska vara vaken tills mor vår kmr hem ( hon e i stan på nån sak) så jag håller på att få rådamp på han.............men han ger sig nog måste dra nu
Kramizar et grouses bisous/ Mandy Pandy <3 <3 <3

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback