Senaste Inlägg

Jahap...

Hello !
jaaa vad sak man skriva om idag då???
jo vi var ju som sagt på moderna muséet, eftersom det var profildag.
Affären där hade jätte roliga saker!!! men jag orkar inte skriva vad de hade så ni får ta o pallra er dit själva!!
och det var en skiiiiitsnygg kille där som var typ guide elr nåt! o han visade runt några dagis ungar o en av lilltjejerna tyckte han var så söt elr nåt  så on höll honom i handen<3 haha det var jättesöt!
jaa men ialla fall så blev vi guidade av en gift tjej som hette Paulina typ aa o så fick göra konstiga övningar som att t.ex. trucka kroppen mot en vägg o låtsas att vi gick igenom:S det var lite skumt! aa sen fick kolla på målningar av piccaso och Matisse/Mattise m.f. o en av tavlorna var gjord av en fransman (konstigt) som hette Dale elr liknande som hade gjort en cool målning av en man som satt i frieri ställning med bara en skjorta o en väst på sig (men man såg honom från sidan/bakifrån) o hans ena arm var soom en spjutspets och pekade in mot målningen och hans andra arm var bar på något som skulle kunna vara ett äpple elr huvud man fick tolka det hur man ville. Han hade inga ögon, inga öron hål och han log men hade inga tänder. han hade en keps på huvudet men själva kepsen var jättelång och låg på en träkryka i ena änden och man såg hans rumpa och ena skinkan var skiiiitlång och änden hängde oxå på en kryka..... skitskumt o den som målade den målade sin pappa om hur han tolkade honom o då gjorde fadern honom arvslös. men det var krig när de här hände o när konstnären var liten fångade de hans pappa o de satte ett äpple på sonens huvud och gav fadern ett armborst o tvingade honom att skjuta ner den från sonens huvud, om han inte gjorde det så skulle de döda sonen. men om han lyckades så skulle de båda släppas. men de klarade sig.
jaaa nu måste jag gå för att hjälpa farmor skära kyckling som ska ställas på bordet. hat just fixat sallad o började gråta av rädlöken!! o jag har bara gråtit tre gnr när jag skurit lök o det har jag gjort många gnr!! så jag tycker att rödlök e värst men jag måste dra nu!!
Kramizar et grouses Bisouse / Mandy Pandy <3 <3 <3 <3  

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback