Senaste Inlägg

Fikat TVÅ gånger idag...

 Snork..... usch jag har ont i magen och så är jag jättetrött!
Jag har ont i  magen för att jag o Yammi var hemma hos morsan o vi bakade choklad bollar(haha har gått runt o sagt ckoklabullar hela dan haha) o vi rullade inte ihop dem utan åt dem bara sådär o det e inte lika gott...... o nu har jag lissom ätit sockerkaka o jag hade redan ont i magen! och jag är trött för att jag knappt sovit 6 timmar  inatt! jag hade M.V. så då tog jag en ipren och två alvedon( nej det e inte farligt min mamma e sjuksyster o säger att det e lugnt!) med en varm vatten flaska på magen.... samtidigt som jag kollade på brittska serier från 70/80 talet!skit kul så jjag la mig efter tolv o skulle upp 6 för att möta yammi vid konsum! håller på att somna!!zzzZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ
men jaja sak hem till pappa snart så måste sluta skriva..... juste imorn har vi profildag så vi dramater ska till moderna muséet. jätte kul det finns ett rum med ett bord med A4 ark på o ett annat med en stol med ett cykeldäck över!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
jaja ska sluta tracka nu ska ta o tracka Yammi istället hehe...
Kramizar et Grouses bisous! / Mandy Pandy <3 <3 <3


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback