Senaste Inlägg

Flytting lytting....

Hello allihop!!!
jag har precis ätit mat och fikat efterrätt.. det blev kladdkaka och maräng/rabarber paj=P mums!
igår var jag, yammi o tilda på kina resturangen i centrum.. Tilda åt en stor glass med choklad sås o jag o Yammi åt friterade bananer med glass o sirap=P mums!! yammi drack lite vatten, jag en liten fanta o tilda en stor cola..... det var skiiiit dyrt!!!! en stor dricka kostade 25 kr.!!!!!!!!!!!! o en liten 15 kr!!!!!!!!!!!!!!!!! skiiiiiiiiiiiiiitdyrt asså!!!!!
men aja vad ska man göra.... men i alla fall så har vi hållt på o flyttat idag! jag fick hjälpa till att bära upp saker till Johan o farbror henry! det var jätte tungt!!! men jag hade bara min säng, stereo, nattduksbord o 6 lådor! jag blev klar med mitt rum först , men det e inte helt klart för det e några möbler kvar o jag ska få en tv som man kan vinkla, en stor bokhylla som pappa ska bygga om till ett sminkbord o så en myshörna med en tjock matta, stora kuddar o filtar! det kmr bli jätte mysigt!!
sorry att jag intehar lagt ut bilder men jag ska göra det så fort jag hittar sladden til kameran!!
Kramizar et grouses bisous!!/ Mandy Pandy!!

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback