Senaste Inlägg

Kläder...

Hello!!
Jag vet att det var skit länge sen jag skrev och det är jag verkligen ledsen för =( men i alla fall så åkte jag, Yammi, Becca och Titti till Handen! Titti skulle klippa sig men vi andra skulle schoppa förutom Yammi som skulle göra det idag men det blev lite förhinder...men i alla fall så kom Emma och mötte oss och så fick jag pengar av pappa!! Jag köpte en jättesnygg BH, en svart tröja från H&M och ett par skor från Skopunkten tror jag... sen i centrum så köpte jag ett svart diadem och ett lila glittrigt nagellack! sen när vi åkte hem med tåget vart Yammi dödshotad!! På väg till tåget så stirrade en kille på henne med värsta mördarblicken och sen när vi hade satt oss hade han stirrat på henne IGEN och sen när han vände på huvudet så visade han en pistol mot pannan och låtsades skjuta TVÅ gånger o sen när han satte sig med sina kompisar så glodde han på henne igen!!!! J***a pucko!!!! J***a rasist!!!! Usch jag blev skitsur o skulle gått dit och klappat till honom men det fick jag inte...... ni kanske tänker " men asså OMG vad dem överdriver folk gör så hela tiden!!" men asså det är allvarligt!!! Alla tänker typ " men om jag blir överfallen så sparkar jag snubben mellan benen o sen springer jag!" men det funkar inte så för på karate träning så får man ju lära sig att försvara sig och då visar tränaren hur det går till och det går jättefort så ligger man på marken och kan inte göra nåt!! jätte många tjejer som VET att det bara är på låtsas börjar gråta för att det är så läskigt!!! och tänk om den där J***A rassen hade gjort nåt hade det ända man kunnat göra typ att skrika!!! elr swpringa om man kan!!! så tänk på det och POLISANMÄL om nån blir hotad elr överfallen!!!!
 Kramizar et grouses bisous / Mandy Pandy!!
P.S. OMG Yammi sov hemma hos oss och skulle väcka mig hela tiden för att hon var hungig!!! 

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback