Senaste Inlägg

Jullov!!!!!!

helloj allihopa!!!
idag hade vi de två sista föreställningarna med skolan!! den första konserten började typ halv tio och då var en tjej som skulle sjunga sen så när hennes låt skulle börja så fick två killar i nian hoppa in men hon kom precis då så de fick dansa istället X) haha det var jätteroligt men det var ganska bra ändå =) då var det 6:orna och 7:orna kollade sen typ elva började den andra konserten där det var 8:or och 9:orna som kollade =)
och som jag berättade tidigare inlägg så fick jag smycken o jag hade på mig örhängerna o tror ni inte att jag håller på och pillar på dem så att ena pluppen åker av och hamnar UNDER läktaren????? så jag orkade inte gå ner och hämta den för jag skulle ändå inte hitta den....:( men aja vad ska man göra jag har flera pluppar=)
idag fick vi oxå våra betyg!!!!! jag hade nästan alla G..... förutom i biologi, engelska, idrott och teknik för där fick jag VG!!!!!!!!! jag är grymt stolt över mig själv så när jag kom hem så firade jag med lite julmust och två apelsiner ( från Spanien såklart mums!) !!! nu måste jag fixa klart lite våffelsmet =)
Kramizar et grouses bisous / Mandy Pandy <3 <3 <3


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback